Grismake

God eftermiddag söta läsare!
Jag sitter med min iPod i hand och försöker lista ut hur man skickar mess gratis på den. Typ helt omöjligt ju? I alla fall för ett kinderägg som jag , haha =)
Och damn, vad jag känner mig som en GRIS. Har gårdagens smink på mig, smutsigt hår och nån slags ful pyjamas liknande outfit. Duschen here I come! 
Jag åker ju imorgon, längtar som in i h-vete! Ska bli så skönt att komma ifrån detta tråkiga land (även fast det varit rätt okej väder på sistone) och åka själv till ett nytt och spännande USA och shoppa av mina 5000 kr. Vi får se om jag kan få tag på en dator där, annars blir det tyvärr ingen uppdatering på tre veckor... :(

Kommentarer
Postat av: Lilli

ska du till USA? lyllos jag vill också :O

take care

2009-07-12 @ 17:24:52
Postat av: -Milly-

tack så mycket :)

2009-07-12 @ 17:45:35
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0